Bini orang Chinese Look.

Pancut Librarian Awek cun cerah gebu ayu menawan + www.awek-impian.net_003 Awek cun body mantap cerah gebu slim menggoda HOTS! + www.awek-impian.net 005 540183_391104347594314_100000842561650_1092567_1149263854_n

Hari tu aku berjaya berkenalan dengan seorang bini orang yg gedik. Nama dia aku namakan sally sahaja. Dia ni memang sedap pasal aku dapat pancut air benih aku kat dalam farajnya. Dia memang sporting, maklumlah orang bandar sosial. Muka dia ala chinese look, bodi mantap slim mcm anak dara. Nak dijadikan cerita, aku pergi dating ngan dia kat kl, pasal umah dia memang kat kl, so kitaorg gi makan2. Dia memang jenis yg sangap dan laki dia selalu outstation dan mengikut ceritanya laki dia ada perempuan lain. Pas makan, kitaorang gi jenjalan kat shopping complex, aku pun sesaja test dia ni bleh mkn ke tak. Aku selalu rapat2 ke tubuhnya dan menekan konekku ke bontotnya. Dia tak elak langsung, malah aku dapat rasakan dia menekan bontotnya ke konekku yg jeras itu. Apa lagi, berderau darahku mendapat lampu hijau darinya. So, maghrib kitaorang gerak, dia ajak aku gi jenjalan. Dalam keta, aku pura2 tersentuh teteknya, dia tetsenyum sambil berkata gatal. Aku pun terus meramas teteknya yg bersaiz C itu. Dia selamba je. Aku raba pehanya, dengan rakus. Dia kelihatan stim, aku pun cium mulutnya, tetiba dia memeluk aku dengan rakus sambil kami berciuman. Konekku mengeras dengan tegangnya. Kami berhenti berasmara lalu meneruskan perjalanan ke satu tempat yg sunyi port aku main ngan awek lama aku dulu. Tapi dalam perjalanan, dia nak gi tandas, lalu aku berhenti kat sebuah stesen caltex kecik. Tandas sini memang sunyi, lalu aku teman dia. Aku tunggu dia depan pintu tandas, memang takde org, pas dia siap, aku tahan dia dpn pintu tandas, aku masuk dan suh dia bukak zip dia sekejap. Dia akur lalu aku kuarkan konekku yang keras itu lalu aku jolokkan ke dalam seluarnya. Aahhh nilmatnya rasa bila konekku terkena farajnya yang tersimpan di dalam spendernya. Dia ketawa sambil berkata, orang muda memang gelojoh. Puas aku palitkan air maziku di farajnya, aku simpan balik konekku lalu kami keluar. Kami masuk ke dalam keta, aku drive sehingga sampai satu jalan lama yang sunyi. Memang jarang keta motor lalu situ. Kami berpandangan dengan penuh nafsu. Kami berpelukan, lalu aku ramas dua teteknya yang besar itu. Aku keluarkan konekku lalu aku tonyohkan ke tubuhnya, sehingga aku rasa selesa. Aku suruh dia hisap microfon aku. Dia akur dan hisapnya dengan penuh nafsu. Aaaaahhhh nikmatnya bila konekku dihisap oleh bini orang yang cantik ni. Aku semakin stim melampau, aku baringkan kerusinya, lalu aku tindih tubuhnya. Wanginya tubuh Sally ni meruntun nafsu seksku yang semakin liar. Dia hanya memejamkan matanya sambil menguli batang konekku yang keras dan berdenyut itu. Aku mengangkangi tubuhnya, sambil duduk di atas kedua pangkal pehanya. Aku buka zip seluar ketatnya, dan menarik sedikit ke bawah, aku tarik spendernya menampakkan pantatnya yang bersih tanpa bulu itu. Perlahan aku suakan konekku yang mengeras itu di pintu farajnya yang sudah berair, lalu aku menindih semula tubuhnya yang slim itu. Aku selak baju kebaya ketatnya, lalu aku selak branya, sebelum aku menghisap kedua tetek besarnya. Aaaahhhh semakin nikmat konekku yang menegak di pangkal rahimnya. Tetiba, dia menarik punggungku supaya konekku memasuki tubuhnya. Aku membiarkan, dan aku dapat rasakan konekku mula meneroka pintu farajnya, yang licin dan mula membuka setiap kali konekku menerobos, semakin lama semakin dalam konekku masuk, dan akhirnya aku tolakkan, zzrrruuuuppp! Konekku masuk hingga ke pangkal. Dia seakan tersentak, seolah merasa kenikmatan yang amat sangat. Aku Tanya dia, boleh pancut dalam ke? Dia kata boleh, kak dah ikat peranakan. Apa? Ini sudah cantik, pasal air maniku sudah sampai ke kepala konekku, hanya menunggu masa aku melepaskannya. Aku mencium bibirnya, sambil bermain lidah. Konekku kuayak keluar masuk semakin cepat, terasa air maniku sudah mula bertakung di batuku, ingin meletus di dalam rahim Sally yang cantik. Aku memeluknya dengan kuat, dan dia juga memeluk aku dengan kuat, terasa badanku mengebas, dan konekku yang sedang berada di dalam perut Sally mula mengembang2, dan aku akhirnya! Aaaahhhh! Cup! Cup! Cup! Creet! Aku mengerang2 nikmat bila konekku yang diramas2 oleh faraj Sally memuntahkan cecair milikku di dalam farajnya yang nikmat. Aku tekan sedalamnya konekku, biar maniku sampai ke hujung rahimnya, melepaskan geramku pada tubuhnya. Aku terus mendayung sehingga konekku dah tak mampu menegak lagi di dalam farajnya. Aku rasa bangga kerana dapat memberikan air maniku pada seorang perempuan yang baru aku kenali. Sally kulihat longlai, bukan kerana penat tetapi kerana kepuasan yang amat menerima air benihku. Aku bercelapak di atas tubuh Sally, namun masih konekku berada dalam farajnya yang licin itu. Aku ingin menghabiskan semua sisa maniku kepadanya. Selepas itu kami pun pulang. Kami berjanji untuk tiada komitmen, hanya kawan sahaja. Maksudnya, aku mempergunakan tubuhnya sebagai pelampias nafsuku dan dia juga mempergunakan aku sebagai pelampias nafsunya. Aaaahhh seronoknya rasa. Setiap kali suaminya outstation, aku akan datang KL untuk memuaskan nafsuku dan membuang airku ke dalam rahimnya.

Anak Sedara Kembarku

445_293639097402299_1737873872_n 486_293638914068984_766431085_n [MILF] Super seksi mama cun tetek besar body mantap kaki clubbing stim ghairah + www.awek-impian.net 003

 

Sedar tak sedar rupanya aku mempunyai 2 orang anak sedara kembar, berumur 8 tahun. Dulu aku tak peduli sangat, tapi semenjak mereka meningkat ke umur 8 tahun, mereka bertambah comel, serta memberansangkan konek aku. Miza dan Fiza, itulah nama mereka, secantik wajah mereka dan semontok tubuh mereka. Aku sentiasa mengintai peluang untuk melepaskan nafsuku pada salah seorang, atau keduanya lagi bagus. Wajah seiras mereka membuatkan aku mempunyai pilihan yang sama. Peluang datang bila satu hari ibu bapa mereka menghantar mereka ke rumah aku iaitu rumah aku juga, kerana keduanya outstation. Jadi mereka meninggalkan Miza dan Fiza pada mak aku. Oleh kerana hari cuti, aku memasang perangkap untuk membawa mereka bersiar2 ke ibu kota, dan aku harap mak aku tak nak ikut kerana aku nak lepaskan nafsu serakahku pada mereka di hotel nanti. Ibu kota dengan rumahku agak jauh, so aku akan pura2 bawa mereka menginap di hotel kerana tak sempat balik. Hajatku terkabul bila mak aku tak nak ikut, so aku pergi dengan kembar itu sahaja. Semenjak dari dalam kereta, konekku menegang tak henti-henti mengenangkan tubuh kecil yang akan aku santapi nanti. Sesampai di ibu kota, aku membawa mereka bersiar2 ke zoo negara, dan akhir sekali aku bawa mereka shopping, di mana aku membeli dua pasang baju tight jogging untuk mereka yang ketat, supaya menaikkan lagi nafsu aku. Aku col mak aku tak dapat balik pasal dah tak sempat, dan aku check in kami di sebuah hotel. Sebaik sahaja selesai mandi, aku suruh mereka mengenakan baju tight jogging yang aku beli. Aaaahhhh terasa nafsuku membuak bila menatap lekuk-lekuk tubuh mereka yang menggiurkan. Aku yang hanya memakai kain pelekat, berusaha menggeselkan konekku di badan mereka. Kami bergalak, dan bila salah seorang berjaya aku tangkap, aku akan peluk dan tekankan konekku dengan kuat ke badan mereka terutama punggung mereka. Aaaahhhh nikmatnya terasa tiap kali konekku menekan kuat ke punggung mereka yang lembut. Peha putih mereka berseluar tight paras pangkal peha itu membuatkan konekku tak henti2 berdenyut. Last sekali, sebelum tidur, aku bagi diaorang minum campuran bahan yang akan menyebabkan mereka tidur tak sedarkan diri. Sebaik mereka minum, 15 min selepas itu, keduanya terlentok di atas katil sementara aku mengulit2 konekku. Sayang kalau aku buang terus mani aku yang pertama ini, lebih nikmat kalau aku belasah dua2 selama mungkin sebelum pancut. Aku mendekati yang kakak dulu, iaitu Miza lalu aku pura2 kejut dia. Dia tak memberi reaksi, dengan tangan terketar2 aku mengusap wajahnya yang comel seakan2 mirip fauziah latif itu. Tanpa buang masa, aku keluarkan konekku dan aku geselkan ke mukanya yang gebu. Aaaahhhh nikmatnya tak terhingga, sehingga terketar2 aku menahan maniku supaya tak keluar. Kemudian, aku meggeselkan konekku ke seluruh tubuhnya, dan terhenti di farajnya yang bersalut seluar tight hitam berkilat. Konekku terasa semakin tegang bila bertemu farajnya dan mengalirkan maziku di situ. Aku mengangkanginya tanpa terkena tubuhnya, kecuali konekku sahaja yang terpacak di farajnya, dengan hati2 aku kuakkan celah seluar tight hitamnya, sebelum menjulurkan konekku ke celah farajnya, dan sebaik sahaja konekku mencecah farajnya, aku dapat rasakan panas farajnya, dan konekku mula berdenyut2. dan, aaahhhhh!!!! Batangku meletupkan airnya di celah faraj Miza. Aku rasakan kenikmatan yang indah keluar melalui konekku yang aku pindahkan ke tubuh Miza. Maniku mengalir membasahi faraj dan seluar Miza. Selesai membuang benihku, aku berehat dalam kepuasan sambil melihat celah seluar dan peha miza yang bertakung dengan maniku. Aku tertidur. Namun terjaga semula pukul dua pagi. Kali ini aku memangsakan Fiza pula, di mana aku pancutkan maniku dari belakang Fiza. Begitulah ceritaku.

PANCUT CELAH BURIT BUDAK TAK DIKENALI

Satu hari nak dijadikan rezeki aku, masa aku tengah ronda2 dekat satu jalan kampung yang agak sunyi, aku terserempak dengan sorang budak perempuan darjah 3 yang berbasikal dan sedang berusaha untuk menaikkan sekampit beras yang jatuh dari belakang basikalnya. Terus konekku menegang melihatnya walaupun tak la secantik mana, kulitnya sawo matang tetapi mampu memuaskan nafsuku. Aku pun pura2 menolongnya, dan masa dia mengikat berasnya, aku menolongnya dari belakang sambil segera aku keluarkan konekku yang keras itu lalu aku geselkan ke bontotnya. Jalan itu memang sunyi, kerana jarang dilalui orang. Aku rasa dia orang susah. Pas dah siap tolong dia, aku pun pasang perangkap, dia nak singgit tak. Dia cakap nak. Aku cakap dia kena ikut aku. Dia pun hanya pasrah bila aku tarik basikalnya masuk ke dalam semak, dan kemudiannya aku tarik dia perlahan masuk ke semak juga. Pastu aku sorok motor aku, lalu aku rapati dia. Dia kelihatan ketakutan, tapi aku cakap jangan takut, aku tak buat pepe. Dalam ketakutan, dia pasrah bila aku memeluknya. Aku kemudiannya mengeluarkan konekku yang mengeras itu, aku tekankan ke badannya. Aaaahhh nikmat sungguh rasanya. Badannya yang lebih rendah dari aku menyebabkan konekku mengeras di perutnya. Dia memakai baju kurung, lantas aku selak kainnya menampakkan farajnya yang sawo matang itu. Sambil berdiri aku angkat tubuhnya sambil menggeselkan konekku yang mengeras itu ke celah farajnya. Aaaahhh nikmatnya bila konekku tersepit di celah farajnya yang licin dan panas itu. Mukanya yang innocent itu menaikkan nafsuku lebih lagi, membuatkan maziku meluncur deras membasahi farajnya yang kecil molek itu. Aku tak mampu bertahan lagi, maniku sudah ingin membuak. Aku baringkan dia secara meniarap, lalu aku jolokkan konekku dari celah juburnya ke celah farajnya. Beberapa kali henjutan, ahhhhhh!!!! Maniku berdenyut2 memuntah ke farajnya. Aku kepuasan dan bercelapak di atas belakangnya. Aku pun kasi singgit kat dia dan pesan jangan cakap kat orang. Dia pun blah. Pastu kami tak pernah jumpa lagi, aku pun takut gak kaintoi. Selamat.Awek cun body slim seksi berahi cerah gebu mengiurkan HOTS! + www.awek-impian.net 006 540183_391104347594314_100000842561650_1092567_1149263854_n neelofa peluk

SEPUPUKU COMEL

Awek cun tetek besar gebu body mantap seksi bikini stim cerah menghairahkan HOTS! + www.awek-impian.net 0010 163181_1428816775321_1679888316_853413_24297_n

 

Satu hari sepupu aku kawin, so aku ngan famili aku pun pegi la tolong2 apa yang patut masa kenduri. Dipendekkan cerita, disebabkan agak ramai sedara mara yang datng, malam pertama tidur di sana aku dah dapat habuan. Malam tu aku tidur di luar, bersama beberapa orang lagi sedara mara yang ada. Tup2 pukul 2 pagi lebih kurang, aku terasa seperti dikejutkan orang, tapi bila aku bangun, takde sape pun yg kejut aku. Dalam remang2 cahaya lampu tu, aku terintai2 sapa yg kejut aku. Tetiba, darahku berderau bila aku terlihat tubuh kecil seorang budak perempuan tidur tak jauh dariku. Perasaan mengantuk aku hilang, diganti dengan nafsu serakah. Perlahan aku rapati tubuh budak itu, dan aku mula cam yang budak tu rupanya 3 pupu aku yang comel berumur 8 tahun. Konekku mengeras di dalam seluarku, dan aku usya line, clear. Keadaan tempat tidur kat situ agak tunggang langgang kerana ada 3 kelambu yang dipasang, camouflage untuk aku.  Aku pun memulakan stage pertama. Aku berbaring supaya konekku berada di mukanya, kerana aku nak gesel konek aku kat muka dia yang comel itu. Bila dah dapat kedudukan tepat, aku pun kuarkan konek aku yang dah berair mazi tu, dan dengan perlahan aku mengenakan kepala konekku ke mukanya yang comel. Aaaahhh nikmatnya sebaik saja kepala konekku mencecah pipinya yang putih bersih itu, sehingga aku memejamkan mataku menikmati saat indah itu. Konekku pula semakin menegang dengan lebih keras sebaik bertemu dengan pipi budak itu. Terasa konekku berdenyut2 menahan nikmat, dan maziku meleleh keluar membasahi wajah comel itu. Puas menikmati mukanya, aku beralih ke kakinya. Perlahan aku tarik sebelah kakinya dan aku selimutkan dengan selimutku separas pehanya. Dia pakai baju kurung, memudahkan kerjaku. Sebaik aku dapat kakinya, aku selak perlahan separas pehanya, lalu aku kangkangi kakinya, aku tekankan konekku sekuat hatiku ke betisnya yang putih, sambil memeluk pehanya. Aku menikmati kenikmatan meromen kakinya sambil menggesel2 konekku ke betisnya. Bahagian favourite aku pada tubuh wanita adalah peha bahagian belakang, so aku pun geselkan pula konekku ke peha belakangnya. Nikmat jangan cakap la, mazi aku dah jenuh meleleh ke pehanya. Aku tau, budak2 mcm ni kalau tido, memang takkan jaga kalau setakat sket2 pegang. Aku peluk kakinya, sambil menggeselkan konekku ke betisnya, aku cium pehanya dengan rakus. Akhirnya, aku tak mampu bertahan lagi, maniku membuak2 ingin keluar. Perlahan aku rapati tubuhnya, di mana dia tidur membelakang. Aku menyelak kainnya separas pinggang, lalu aku kangkanginya dari belakang, perlahan aku jolokkan konekku ke farajnya sehingga mengenai farajnya. Aaaahhhh nikmatnya tak terkata, hingga sejuk kepalaku menahan nafsuku. Konekku pula mengejang-ngejang sambil memuntahkan maziku di farajnya yang lembut.  Pastu, aku bangun lalu meenggeselkan konekku ke bontotnya, dan dengan bernafsu aku geselkan konekku ke bontotnya yang licin, dan sejuk itu, Kemudiannya, aku hanya membiarkan konekku membuat kerjanya, tanpa aku menggeselkan, aku hanya letakkan saja di bontotnya. Perlahan aku dapat rasakan konekku mengembang2 beberapa kali, dan aku dapat rasakan kenikmatan, dan ahhhhh!!! Creeett! Konekku memuntahkan mani putihku ke punggung budak itu. Aku terkejang2 menikmati saat indah itu sambil memejamkan mataku kenikmatan. Habis saja maniku memancut, aku lihat bontotnya penuh diselaputi maniku. Aku puas, dan mengesat maniku perlahan dengan kainku dan menyambung tidurku semula dengan lena.

PANCUT PEHA KETAT LIBRARIAN

Pancut LibrarianPancut Kat Bontot Awek Jom Heboh

Ada sekali tu aku mendapat satu peluang keemasan untuk memuaskan nafsuku pada seorang perempuan berumur lingkungan 30 an. Dia adalah seorang librarian di perkampungan aku, untuk sebuah library desa. Tubuhnya memang menggiurkan, apatah lagi dia selalu dress up dengan pakaian yang ketat2 seperti baju kebaya. Aku memang berahi kepadanya tapi masih tak dapat buat apa2 kepadanya. Library ini mempunyai kawasan rehat untuk dia yang hanya dipisahkan oleh sebuah rak panjang. Masa tu aku berumur belasan tahun. Dipendekkan cerita, satu hari librarian seksi ini demam, dan dia banyak tidur di kerusi panjang di kawasan rehatnya. Hari tu aku sorang saja yang ada sebagai pembaca kerana dia tutup pintu pasal demam, sedangkan aku dah datang awal. So aku merayu dia izinkan aku terus membaca sedangkan aku mencari peluang untuk membuang maniku. Dia mengalah, so dia tutup pintu dan suh aku duduk baca diam2. Masa dia kat tempat rehatnya, aku pun intai2 sket2 tengok aktiviti dia. Aku tengok dia dah tido, dadaku berdebar bila mataku mula menjilat tubuhnya yang menggiurkan. Pakaian ketatnya berkedut2 melekat di tubuhnya menampakkan bonjolan di dadanya yang besar dan punggungnya. Konekku berdenyut2 dan mengeras melihat tubuhnya yang aku gerami selama ini. Kain ketatnya yang terselak paras betis menampakkan betisnya yang putih dan licin itu menyebabkan aku menahan air liur. Memang time ni aku dah gamble, apa nak jadi jadilah. So perlahan aku dekati tubuhnya, aku lihat dia tidur ternganga. Aku pun mendekatkan wajahku ke teteknya dan merenung setiap inci teteknya. Konekku mengembang dengan ganas dan lebih keras. Aku mula beralih dah bergerak melihat tubuhnya dengan lebih dekat. Aku meneliti setiap inci tubuhnya dengan nafas yang sudah bergetar2. Akhirnya aku berhenti di farajnya. Aku merenung farajnya dengan penuh geram. Aku pun mula keluarkan konekku yang keras dan berlendir2 itu. Aku lancapkan konekku dengan penuh geram sambil menatap tubuhnya yang montok itu. Tiba2 aku tak puas hati, aku nak pancut kat bontot dia. Terpikir jugak takut dia terjaga, tapi aku dah nekad. Perlahan2 aku sentuhkan konekku ke punggungnya yang montok itu. Aku lihat, dia hanya diam. Cantek, mesti dia tak sedar tidur mati ni. Aku pun dengan segera sentuhkan konekku lagi ke bontotnya. Aaaahhh nikmatnya terasa hingga ke kepala bila konekku menyentuh punggungnya yang bersalut kain ketat itu. Aku nikmati dengan penuh nafsuku saat-saat indah itu, dan tetiba konekku mula rasa mengembang2 dengan pantas, dan terasa nikmat dan akhirnya, creeetttt!!! Creeettt!!!! Aaaahhhh sungguh nikmat bila konekku mengembang2 memancutkan maniku ke punggung librarian itu. Tubuhku terketar2 menahan kenikmatan sambil konekku memuntahkan cecair putih pekat ke punggungnya beralas kainnya saja. Aaahhh nikmatnya rasa. Lantak la dia rasa basah ke apa janji puas. Dia masih tak sedarkan dirinnya. Aku pun kemas2 dan blah.

Melancap Celah Anak Kawan Ayahku

anzalnanasir20 Awek cun body mantap cerah gebu slim menggoda HOTS! + www.awek-impian.net 005 Awek cun body mantap cerah gebu slim menggoda HOTS! + www.awek-impian.net 002

 

Satu hari member ayahku menumpangkan anak perempuannya yang berumur 8 tahun di rumahku kerana isterinya sakit di hospital. Anaknya memang comel, menaikkan nafsu syahwatku. Aku berhasrat untuk melepaskan nafsuku padanya. Dia memakai baju kurung berwarna gelap, jadi aku mencuba untuk mencari helah untuk menjamah tubuhnya. Biasanya setiap petang ayahku akan keluar melepak dengan kengkawannya, dan ibuku pula melepak rumah jiran2ku. Jadi petang memang clear. Adik2 ku pula akan bermain di luar rumah ikut suka hati mereka. Aku pun segera ke kedai mencari bahan rahsia untuk membuatkan budak tu mengantuk (bahan rahsia tak boleh beritahu nanti aku pulak yang terkena) kerana aku tahu kalau aku bagi budak tu minum, dia akan tidur. Lepas dapat bahan2 tu, aku pun pura2 minum sebelah dia, pastu aku offer kat dia. Dia pun minum bahan yang aku bancuh tadi. Masa tu dalam pukul 4 ptg, pukul 5 adik2ku akan keluar main. Pas minum bahan rahsia tadi, budak tu mula menunjukkan simptom mengantuk, dan akhirnya dia tertidur di atas sofa. Aku pura2 tak nampak, dan sengaja aku buat2 keluar sedangkan aku menyorok di belakang rumahku. Bila saja pukul lima, adik2 aku pun kuar main, dan pukul 5 lebih mak aku pun kuar bertandang ke rumah jiran selang 2 rumah dari umah aku. Ayah aku memang dah dari tengahari tak balik2. Perlahan2 aku naik ke atas rumah, dan aku terus  menghampiri tubuh budak yang bakal memuaskan nafsuku. Dadaku berdebar bila menatap tubuhnya yang mula membuatkan konekku mencanak keras minta dilancap. Wajahnya yang comel bujur sirih itu membuatkan air maziku mengalir deras di dalam seluarku. Aku usya line, dan bila clear, aku pun mengeluarkan konekku dari dalam seluarku, dan dengan penuh nikmat aku geselkan konekku ke muka budak tu dengan perlahan. Aaahhhh nikmatnya terasa bila konekku menjelajah seluruh mukanya yang comel itu. Wajahnya hampir seiras dengan fathia latif. Konekku kelihatan merah dan kepala konekku kadangkala mengembang2 bila nafsuku naik mendadak. Mukanya kelihatan sedikit comot dengan air maziku, terasa pula bangga bila dapat memalitkan air milikku pada seorang gadis sunti. Akhirnya aku puas bermain dengan mukanya, aku renung pula tubuhnya dengan penuh nafsu. Aku terfikir alangkah nikmatnya kalau dapat buang air maniku di dalam rahimnya dengan sesuka hatiku. Tapi, operasi rahsia sebegini memang aku terpaksa berpuas hati setakat main luaran sahaja, sebab farajnya masih kecil, lagipun kalau kantoi masak aku. Aku selak baju kurungnya ke atas, menampakkan tubuhnya yang langsing dan putih, tetapi takde tetek. Aaaaahhh, tetek tak penting di saat2 mcm ni, Nafsuku membuak memerhatikan pinggangnya yang langsing seperti model berbikini, dan perutnya yang slim itu. Aku mula menggeselkan konekku ke seluruh badannya pula, sambil tanganku terketar2 menanggung nikmat, konekku pula terkejang2 menahan gejolak nafsuku. Kini aku beralih ke bahagian bawah. Aku selak kainnya sehingga ke paras pinggang, menampakkan kakinya yang putih melepak, dan peha yang ranum serta farajnya yang berseluar dalam putih. Segitiga emas yang licin tanpa bulu itu menambahkan gejolak nafsuku, sehingga konekku terketar2 tak keruan kerana ingin melepaskan airnya pada tubuh budak itu. Perlahan aku selak seluar dalamnya, menampakkan farajnya yang putih licin kemerahan itu. Aku tak dapat bertahan lagi, aku mesti puaskan nafsuku segera, sebelum line jadi tak clear. Aku kangkangi tubuhnya, tetapi tidak menindihnya. Cuma konekku saja yang mengenai tubuhnya, ye lah nanti dia terjaga kantoi la aku. Aku rapatkan pehanya dengan serapatnya supaya ia akan mengapit konekku nanti. Segera aku selitkan konekku ke celah farajnya yang lembut, aku dapat rasakan maziku mengalir laju di celah farajnya. Bila semakin licin, aku tolakkan konekku perlahan masuk ke celah farajnya terus mengikut alur farajnya. Mengikut pengalaman aku sebelum ini, cara ini yang aku gunakan kalau tak boleh masuk dalam rahim, dan rasanya kadangkala lebih sedap dari masuk. Tapi konek akan masuk secara menegak ke bawah, bukan secara menyerong. Aaaahhhhh nikmatnya sangat terasa bila maziku melicinkan celah farajnya, dan bila aku tolakkan konekku, terasa bibir farajnya sedikit terbuka dan menyepit konekku. Aku tolakkan lagi konekku hingga masuk hingga ke pangkal konek, dan aku dapat rasakan konekku menjelajah hingga ke celah bontot budak itu. Konekku tersepit kenikmatan di celah farajnya, dan kenikmatan lebih terasa bila batuku tersepit sama di celah pehanya, dan aku tarik dan tolak lagi konekku di celah farajnya, akhirnya, koenekku mula memberi reaksi ganas, mengembang2 tanpa keruan. Terasa ada nikmat menjalar dari tulang tongkengku bergerak ke batuku, dan dari batuku mula bergerak ke batang konekku dan ….. Aaaaaaah!!!! Crettt! Creeettt!!! Creeettt!!! Air maniku melimpah di celah farajnya, mengembang2 konekku melepaskan simpanannya ke faraj budak comel itu. Badanku terasa kebas, dan indah. Banyak air maniku tumpah di faraj budak itu kerana sudah seminggu aku tak melancap. Aku pejamkan mataku menikmati saat2 indah itu, dah aku biarkan konekku melepaskan terus airnya sehingga habis. Bila aku dah puas, dan airku dah habis, aku tarik konekku dan lihat, ada lagi sedikit airku di muncung. Aku perah konekku, dan keluarlah lebihan air maniku, segera aku geselkan maniku ke bukaan farajnya. Aku tak nak dah semua air maniku, aku serahkan semuanya pada budak itu. Aku perhatikan, celah faraj budak tu dipenuhi dengan air pekat milikku. Entah kenapa, di samping rasa puas, aku juga rasa bangga. Aku lihat jam, cuma 15 minit saja aku projekkan budak tu. Aku pun mengeringkan maniku di celah faraj budak itu dan memakaikan kembali pakaiannya seperti tiada apa berlaku. Dia masih lagi belum terjaga. Aku pun dengan tersenyum2 bangga, keluar dari rumahku dan menghisap rokok dalam kepuasan dan keletihan.

Pancut Dalam Pra-Bohsia

Awek cun seksi body slim gebu mulus stim ghairah + www.awek-impian.net 005 Awek cun tetek besar body mampat slim berahi seksi menghairahkan HOTS! + www.awek-impian.net 002 Awek cun tetek besar gebu body mantap seksi bikini stim cerah menghairahkan HOTS! + www.awek-impian.net 0010 Awek cun tetek besar body mampat slim berahi seksi menghairahkan HOTS! + www.awek-impian.net 001

Satu hari aku mintak satu nombor awek dengan Shikin, iaitu bohsia cilik dulu. Dia pun bagi satu nombor member dia nama Waa. Dia kata kalau ko nak try boleh la. Waa ni darjah 4, cun woo bodi mantap. Aku pun try ejas2, telepon ajak kuar makan ngan melepak. Sekali Waa ni memang senang nak makan, dan aku berhajat untuk ,melepaskan hajatku pada tubuhnya. Terbayang2 bagaimana nikmatnya nanti bila dapat aku tumpahkan maniku ke dalam farajnya. Ada sekali petang tu, aku dapat can untuk menggunakan tubuhnya. Aku ajak dia melepak kat CC tempat aku keja, kerana aritu CC aku cuti so aku boleh la gunakan tempat itu. Dia memakai baju fit kain licin yang menampakkan hampir kesemua lekuk tubuhnya walaupun masih belum matang tetapi sungguh menaikkan nafsuku. Seluarnya pula seluar tight warna hitam yang menampakkan lekuk farajnya. Kami masuk ikut pintu belakang, pastu sebaik saja masuk ke dalam kedai, aku peluk tubuhnya yang ranum itu. Dia tak membantah hanya membiarkan perlakuanku. Aku pun terus mencium mulutnya, dia hanya membiarkannya sambil berdesis2 keenakan. Aku mencium lehernya pula, dia menggeliat ganas sambil tertekan bontotnya ke konekku. Konekku memberi reaksi mengeras bila terkena bontotnya yang lembut itu. Aku pun tanya dia samada dah datang haid ke belum, dia cakap belum. Apa lagi, makin mudah aku membuang maniku ke dalam rahimnya kerana pasti tidak akan mengandung. Airku mula menggelegak di kepala konekku ingin keluar, aku pun baringkan dia lalu mengangkanginya. Aku keluarkan konekku lalu menyuakan pada tangannya. Memula dia agak takut sikit, tapi akhirnya bila dah dapat pegang, dia memegang dengan ganas konekku sambil meraba2nya dengan rakus. Aku mula menanggalkan pakaianku dan pakaiannya, menampakkan tubuhnya yang mulus dan farajnya yang putih tanpa bulu itu. Aku tak mahu membuang masaku lagi, kerana konekku sudah hampir meledakkan isinya, aku tak mahu buang keluar, tetapi ke dalam. Tetapi kerjaku agak sukar, kerana Waa ni masih dara, perlu diteroka dulu dengan agak lama. Sebaik sahaja konekku mengenai lubang farajnya, pehanya menggeliat2 sambil memelukku kuat. Aku tahu dia sedap kerana dapat aku rasakan di kepala konekku pintu farajnya mengemut2 dengan kuat. Aku teruskan foreplay aku dengan mencium leher, kepala, mulut dan dadanya untuk memudahkan aku merobek daranya. Sedikit demi sedikit, aku menekan konekku ke dalam farajnya, dengan perlahan supaya dia tidak sakit, nanti menggangu kerjaku. Sedikit demi sedikit, batang konekku mula memasuki farajnya. Tetiba dia menjerit perlahan kesakitan, kerana daranya terkoyak. Aku segera mencium lagi lehernya, dan lama kelamaan dia dah tak sakit lagi, kini mula keenakan bila aku mengehenjut2 konekku keluar masuk dengan lebih laju. Tetiba aku dapat rasakan nafasnya semakin kuat, dan dia memelukku kuat sambil terkemut2 dan akhirnya dadanya terangkat sambil dia mengeluh aaahhhhh. Aku tahu dia dah puas. Kini giliran aku pula memuaskan nafsuku. Aku suruh dia naik ke atas, lalu masukkan kembali konekku ke dalam farajnya. Aku suruh dia henjut sambil aku peluk badannya yang ramping itu. Dia bercelapak di atas badanku sambil menerima sahaja asakanku. Kini konekku tak mampu bertahan lagi, aku henjut semahuku tubuh anak dara sunti itu, terasa maniku mula bergerak ingin menukar tempat, dan akhirnya, kepalaku rasa kembang dan melayang bila zakarku menyembur2 keras ke dalam farajnya. Dia juga mendengus keenakan bila maniku beralih ke dalam tubuhnya. Aku rasa puas, dan bangga kerana dapat memberikan maniku pada anak dara yang cantik ini. Selepas itu kami terus berprojek hingga aku dah bosan dengannya.