Adik Sepupuku.

Abang saudaraku berumur setahun tua dari aku adalah mentorku dalam menjalankan kerja-kerja maksiat. Sebelum ni kami sejak umur 11 tahun sentiasa skodeng makcik-makcik kami, kakak sepupu kami dan siapa sahaja yang sempat untuk memuaskan nafsu kami. Semasa aku berumur 14 tahun, abang sepupuku ajak datang umah dia untuk menibai siapa lagi kalau tak adiknya sendiri. Masa adiknya dah berumur 10 tahun darjah 4. Katanya dia dah banyak kali menjolok adiknya dan memancut kat dalam. Adiknya tak la comel mana, tapi putih dan kurus sedikit, dan nampaknya adiknya sekarang pun suka main jolok2. Aku pun apa lagi bersiap dan terus pergi ke rumahnya. Sesampai di rumahnya, aku lihat adiknya sedang tengok tv dan sepupuku sedang makan di dapur. Manakala mak mereka sudah keluar bertandang ke rumah jiran. Konekku sudah menegang keras nak jolok burit budak. Sepupu aku cakap, masa yang sesuai, mak ngan ayah aku takde, ko dulu la, katanya. Kami pun naik ke atas dan terus dia cakap kat Rina, jom projek ngan kitaorang, Rina tengok aku sekilas dan mengangguk. Aku pun masuk ke bilik bersama Rina dan aku terus keluarkan konekku yang mengeras. Cepat2 aku peluk Rina sambil aku selitkan konekku di celah farajnya. Rina hanya pasrah dan tidak memberi sebarang reaksi akan perbuatanku. Aaaahhhh sungguh enak bila konekku berada di celah peha perempuan. Aku pun suruh dia berbogel, dia ikut sahaja, kemudian aku suruh dia berbaring, dia menurut. Aku kemudiannya menindih tubuhnya, lalu meletakkan konekku di faraj yang putih tanpa bulu itu, konekku sudah mula mendidih dan air seperti sudah naik kepala. Aku bertahan lalu cuba menolak batangku ke dalam tubuh Rina. Rina menggeliat dan aku cium lehernya. Rina mula berair, lalu aku jolokkan perlahan konekku ke dalam farajnya. Mungkin kerana batang abang sepupuku lebih besar dari aku, dengan mudah konekku meluncur masuk ke dalam faraj Rina. Nafsuku sudah memuncak, aku tak mampu bertahan lagi, dan sebaik sahaja konekku penuh masuk ke dalam rahim Rina, konekku mengembang dan aku terasa kejang, Creeeeettttt!! Creeettt! Aaaahhhh enaknya bila maniku bersemburan ke dalam faraj Rina. Aku nikmati setiap pancutan di dalam Rina, sedangkan Rina hanya mendiamkan dirinya tak tahu apa yang telah berlaku di dalam tubuhnya sendiri. Aku kepuasan dan lemah di atas tubuh kecil Rina. Sejak itu, kami bergilir2 memuaskan nafsu kami dengan menggunakan tubuh Rina. Sehingga lah dia kahwin tahun lalu. Walaupun dia sudah remaja, dia masih membiarkan tubuhnya diratah oleh kami kerana dia ketagih seks. Sebab itu, sewaktu dia darjah 6, teteknya menjadi besar saiz D dan punggungnya juga membesar kerana diratah kami. Cuma Sejak dia datang haid, kami pancut luar la. 10 tahun dia menjadi hamba seks aku dan abang sepupuku.rina

1220474933077_f

xx9j8604sf95

5 thoughts on “Adik Sepupuku.

  1. Awak boleh x email saye, sye suke la awak. Seriously sye pompuan.

    Nama alice
    Umur 19
    Tinggi 162
    Berat 54
    Sye putih campur dan japan.

  2. Awak boleh x email saye, sye suke la awak. Seriously sye pompuan.

    Nama alice
    Umur 19
    Tinggi 162
    Berat 54
    Sye putih campur dan japan..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s