Merogol Kaki Adik Sepupu

Gesel Konek Jomheboh (2) Awek tudung seksi baju ketat body mampat tetek montok push-up bra freehair menggoda + www.awek-impian.net 001 Awek Impian #5 + www.awek-impian.org 0016

Satu malam, adik sepupuku yg cantik datang dengan maknya tidur di sebelah kelambu aku. Posisinya yg betul2 di tepi kelambuku memudahkan aku untuk memuaskan nafsuku. Umurnya 11 tahun, masih kecil pasti sukar terjaga. Pukul 1 am, aku tarik kakinya yg berseluar pendek perlahan dari dalam kelambunya ke dalam kelambu aku yg bersebelahan. Aku dapat hingga lututnya yg putih mulus itu. Sebaik dapat kakinya, aku gomol sepuas hatiku dan kemudiannya aku keluarkan konekku lalu mengangkangi kakinya sambil menindih kakinya dan merogol kakinya melepaskan geramku. Aku tekankan konekku yg keras itu sekuat hatiku ke betisnya sehingga berjejehan maziku di betisnya. Tetiba konekku mula berdenyut kencang, dan ahhhh mani sulungku memancut keras di betisnya beberapa kali. Aku terkulai di atas kakinya akibat kepuasan. Kemudiannya aku terjaga lagi pukul 3, kakinya sudah kembali ke dalam kelambunya. Aku menjadi semakin berani. Aku lihat ibunya tidur menghadap ke araj lain, sedangkan dia tidur baring. Nafsuku membuak ingin merasa farajnya. Dan dengan perlahan dan terketar2, aku masuk ke dalam kelambunya, dan mengangkanginya perlahan. Kini

konekku yg keras betul2 di atas farajnya. Seluar pendeknya yg berzip aku bula perlaha  sambil berharap dia tak pakai spender. Nasib baik, dia tak pakai spender. Dan sambil aku menatap wajahnya yg ayu, aku suakan konekku ke celah farajnya melalui zipnya, dan sebaik terkena farajnya, ahhhh konekku menegang dasyat, rasa panas farajnya. Aku memejam mataku nikmat, dan konekku semakin keras di celah. Aku semakin tak tahan, aku dengan perlahan menindih tubuhnya dengan lembut dan menujah konekku dengan agak kuat ke farajnya, dan ahhhhh aku menggeliat ketika konekku mengejang2 di celah farajnya melepaskan air maniku dengan banyak. Aku mengeluh2 perlahan akibat nikmat. Aku biarkan konekku melepaskan airnya hingga titisan yg terakhir sebelum aku bangun dan kesat sedikit kesan2 maniku, menzip kembali seluarnya lalu dengan keletihan aku kembali ke kelambuku dan tidur dalam kepuasan yg amat

Leave a comment