Meraba Awekku Yg Tidur dengan konekku.

14423 13865

Masa aku baru beberapa bulan berkenalan dengan awekku yg berkopek besar dulu dia selalu ajak outing kerana kami tinggal di asrama. Namun aku masih belum dapat memuaskan nafsuku menggunakan tubuhnya walaupun selalu keluar bersama kerana dia tidak sporting. Namun peluang datang pada satu malam bila kami tak sempat balik sebelum pintu asrama ditutup. Aku telah menyewa keta pada malam itu lalu kami membuat keputusan tidur saja dalam keta. Pukul 2 aku terjaga aku lihat dia tidur dengan nyenyaknya. Aku cuba mengejutkannya kerana dia tidur menghimpitku supaya dia mengalihkan badannya. Tetapi, jeng jeng, jeng…. Rupanya dia jenis tidur mati. Beberapa kali sudah aku mengejutkannya dengan menggoyangkan badannya tetapi dia tak terjaga. Serta merta konekku menegang di dalam seluarku. Aku perhatikan kopeknya yang amat kugerami bersaiz besar itu berbalut baju t shirt fit kuning ketat dan licin kain lycra menonjolkan setiap inci tubuhnya yg menaikka nafsuku. Aku pun mengeluarkan konekku yang menegang keras itu, dan perlahan aku berusaha mengenakannya pada kopek besarnya. Dan sebaik sahaja terkena, ahhhhh konekku semakin mengeras dan memanjang menujah kopeknya yg terasa lembut di kepala konekku. Kenikmatan terasa di setiap inci tubuhku yg berpusat di konekku. Awekku masih lena tidur tak sedarkan dirinya membuatkan aku lebih mudah melunaskan nafsuku. Cara mengambil kesempatan begini sangat menggahairahkan aku sehingga beberapa kali aku hampir terpancut di kopeknya namun aku perlu bertahan kerana masih banyak tempat yg perlu kuteroka di tubuhnya. Aku memerhatikan kawasan tubuh yg lain yg mampu dicapai konekku. Kerana dia tidur menghadapku, maka bahagian depan tubuhnya terdedah dengan konekku. Bahagian yg paling aku nak rasa ialah semestinya farajnya. Farajnya yg berbalut seluar track cotton jenis lembut melekat warna kelabu itu kelihatan melekat di farajnya menyerlahkan tiga segi farajnya menambahkan lagi syahwatku terhadapnya. Aku mula perlahan menyondolkan konekku ke arah farajnya, sikit lagi, sikit lagi dan tassss….. Kepala konekku menyentuh farajnya yg berbalut seluar sambil aku
memerhatikan wajahnya yg ayu bertudung itu. Sebolehnya aku kontrol nafasku supaya
Tidak terlalu kuat akibat kenikmatan. Konekku mengeras di farajnya dan aku dapat rasakan air maziku sudah keluar di kepala konekku membasahi sedikit seluarnya. Aku pejamkan mataku menikmati keenakan seks. Aku semakin berahi, tapi aku rasa mcm tak sedap sangat pancut tang seluar saja, lagi best kalo dapat pancut kat kulit. Aku perhatikan, tempat yg paling terdedah ialah perutnya yg slim dan putih. Aku pun selakkan bajunya ke atas sedikit lalu menampakkan perutnya yang putih melepak, lalu aku pun menujah konekku perlahan ke perutnya. Nikmatnya jangan cakap la sampai konekku kelihatan merah akibat ransangan yang sangat hebat. Aku tak mampu bertahan lagi, sambil merenung wajahnya yg cantik, aku geselkan konekku yang bermazi itu perlahan ke perutnya yg slim itu, dan akhirnya…… Creeertt!! Air maniku menyembur2 ke kulit perutnya, yang aku bayangkan seolah2 maniku menyembur di dalam perutnya. Aaaahhh mataku berair akibat kenikmatan seks yang amat. Usai memuaskan nafsuku, aku lapkan sket maniku di perutnya dan aku sambung tidur dalam kepuasan sedangkan awekku tak tahu yg aku telah mencabulnya…..

1 thought on “Meraba Awekku Yg Tidur dengan konekku.

Leave a comment