Pancut Dalam Bini orang Gedik..

004mkq IMG_6817 Awek cun bertudung seksi baju ketat seluar sendat body slim bontot lentik ayu menggoda HOTS! (Part 5) + www.awek-impian.net 007

Hari tu aku berjaya berkenalan dengan seorang bini orang yg gedik. Nama dia aku namakan sally sahaja. Dia ni memang sedap pasal aku dapat pancut air benih aku kat dalam farajnya. Dia memang sporting, maklumlah orang bandar sosial. Muka dia ala chinese look, bodi mantap slim mcm anak dara. Nak dijadikan cerita, aku pergi dating ngan dia kat kl, pasal umah dia memang kat kl, so kitaorg gi makan2. Dia memang jenis yg sangap dan laki dia selalu outstation dan mengikut ceritanya laki dia ada perempuan lain. Pas makan, kitaorang gi jenjalan kat shopping complex, aku pun sesaja test dia ni bleh mkn ke tak. Aku selalu rapat2 ke tubuhnya dan menekan konekku ke bontotnya. Dia tak elak langsung, malah aku dapat rasakan dia menekan bontotnya ke konekku yg jeras itu. Apa lagi, berderau darahku mendapat lampu hijau darinya. So, maghrib kitaorang gerak, dia ajak aku gi jenjalan. Dalam keta, aku pura2 tersentuh teteknya, dia tetsenyum sambil berkata gatal. Aku pun terus meramas teteknya yg bersaiz C itu. Dia selamba je. Aku raba pehanya, dengan rakus. Dia kelihatan stim, aku pun cium mulutnya, tetiba dia memeluk aku dengan rakus sambil kami berciuman. Konekku mengeras dengan tegangnya. Kami berhenti berasmara lalu meneruskan perjalanan ke satu tempat yg sunyi port aku main ngan awek lama aku dulu. Tapi dalam perjalanan, dia nak gi tandas, lalu aku berhenti kat sebuah stesen caltex kecik. Tandas sini memang sunyi, lalu aku teman dia. Aku tunggu dia depan pintu tandas, memang takde org, pas dia siap, aku tahan dia dpn pintu tandas, aku masuk dan suh dia bukak zip dia sekejap. Dia akur lalu aku kuarkan konekku yang keras itu lalu aku jolokkan ke dalam seluarnya. Aahhh nilmatnya rasa bila konekku terkena farajnya yang tersimpan di dalam spendernya dan serta merta maniku terpancut di dalam seluarnya melepaskan nafsuku. Dia ketawa sambil berkata, orang muda memang gelojoh. Puas aku palitkan air maniku di farajnya, aku simpan balik konekku lalu kami keluar. Kami masuk ke dalam keta, aku drive sehingga sampai satu jalan lama yang sunyi. Memang jarang keta motor lalu situ. Kami berpandangan dengan penuh nafsu. Kami berpelukan, lalu aku ramas dua teteknya yang besar itu. Aku keluarkan konekku lalu aku tonyohkan ke tubuhnya, sehingga aku rasa selesa. Aku suruh dia hisap microfon aku. Dia akur dan hisapnya dengan penuh nafsu. Aaaaahhhh nikmatnya bila konekku dihisap oleh bini orang yang cantik ni. Aku semakin stim melampau, aku baringkan kerusinya, lalu aku tindih tubuhnya. Wanginya tubuh Sally ni meruntun nafsu seksku yang semakin liar. Dia hanya memejamkan matanya sambil menguli batang konekku yang keras dan berdenyut itu. Aku mengangkangi tubuhnya, sambil duduk di atas kedua pangkal pehanya. Aku buka zip seluar ketatnya, dan menarik sedikit ke bawah, aku tarik spendernya menampakkan pantatnya yang bersih tanpa bulu itu. Perlahan aku suakan konekku yang mengeras itu di pintu farajnya yang sudah berair, lalu aku menindih semula tubuhnya yang slim itu. Aku selak baju kebaya ketatnya, lalu aku selak branya, sebelum aku menghisap kedua tetek besarnya. Aaaahhhh semakin nikmat konekku yang menegak di pangkal rahimnya. Tetiba, dia menarik punggungku supaya konekku memasuki tubuhnya. Aku membiarkan, dan aku dapat rasakan konekku mula meneroka pintu farajnya, yang licin dan mula membuka setiap kali konekku menerobos, semakin lama semakin dalam konekku masuk, dan akhirnya aku tolakkan, zzrrruuuuppp! Konekku masuk hingga ke pangkal. Dia seakan tersentak, seolah merasa kenikmatan yang amat sangat.  Aku mencium bibirnya, sambil bermain lidah. Konekku kuayak keluar masuk semakin cepat, terasa air maniku sudah mula bertakung di batuku, ingin meletus di dalam rahim Sally yang cantik. Aku memeluknya dengan kuat, dan dia juga memeluk aku dengan kuat, terasa badanku mengebas, dan konekku yang sedang berada di dalam perut Sally mula mengembang2, dan aku akhirnya! Aaaahhhh! Cup! Cup! Cup! Creet! Aku mengerang2 nikmat bila konekku yang diramas2 oleh faraj Sally membuak-buak  melepaskan cecair putih pekat milikku di dalam farajnya yang nikmat. Aku tekan sedalamnya konekku, biar maniku sampai ke hujung rahimnya, melepaskan geramku pada tubuhnya. Aku terus mendayung sehingga konekku dah tak mampu menegak lagi di dalam farajnya. Aku rasa bangga kerana dapat memberikan air maniku pada seorang perempuan yang baru aku kenali. Sally kulihat longlai, bukan kerana penat tetapi kerana kepuasan yang amat menerima air benihku. Aku bercelapak di atas tubuh Sally, namun masih konekku berada dalam farajnya yang licin itu. Aku ingin menghabiskan semua sisa maniku kepadanya. Selepas itu kami pun pulang. Kami berjanji untuk tiada komitmen, hanya kawan sahaja. Maksudnya, aku mempergunakan tubuhnya sebagai pelampias nafsuku dan dia juga mempergunakan aku sebagai pelampias nafsunya. Aaaahhh seronoknya rasa. Setiap kali suaminya outstation, aku akan datang KL untuk memuaskan nafsuku dan membuang airku ke dalam rahimnya.

Leave a comment